سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازدید امروز: 6   بازدید دیروز: 11   کل بازدید: 401917


به نام خدا

امام خامنه ای: یک مشت چکمه‌پوش دهها هزار مسلمان میانمارى را با فجیع‌ترین وضع از خانه‌ى خودشان بیرون کردند؛ بچه‌ها و زنان و مردانشان را کشتند؛ اموالشان را غارت کردند؛ هر کس توانسته جان خودش را بردارد، فرار کرده؛ در دنیا هم کسى به کسى نیست؛ نه سازمان ملل حرفى مى‌زند، نه کمیته‌ى حقوق بشر فریادى مى‌کشد، نه صلیب سرخ جهانى احساس مسؤولیتى مى‌کند، نه این کنفرانسها و مؤسسه‌هاى دروغىِ دفاع از حقوق بشر و دفاع از صلح و غیره حرفى مى‌زنند.
qc6z1zat4ilvca4y7ho.jpg

همزمان با جنایات استکبار جهانی در سرتاسر دنیای اسلام از فلسطین و افغانستان گرفته تا سوریه و میانمار، موج وبلاگی جبهه جهادگران مجازی از وبلاگ نویسان عزیز دعوت می نماید با نوشتن مطلبی با عنوان "میانمار، نسل کشی مسلمانان در سکوت" سکوت سازمان های بین المللی را در باره وقایع تروریستی سوریه، و تروریسم دولتی میانمار محکوم نموده و به موج وبلاگی بپیوندند.

1- هر وبلاگ نویس یک مطلب با عنوان "میانمار، نسل کشی مسلمانان در سکوت"  در وبلاگ خود بنویسد. (حاوی متن، عکس، فیلم، کلیپ و ...)
2- به مطلب خود برچسبهای مناسب بدهد، مانند: holocaust، genocide، massacre، نسل کشی، قتل عام، هولوکاست، میانمار، برمه، مسلمانان، بودائیان، حقوق بشر، سکوت، Burma، Myanmar، سازمان ملل
3- وبلاگنویس لینک مطلب خود را در این پست به ما بدهد.
4- هر وبلاگنویس از حداقل سه وبلاگ نویس دیگر برای پیوستن به موج دعوت نماید.
لیست وبلاگ هایی که تا کنون به این موج پیوسته اند:



خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :11
کل بازدید : 401917
کل یاداشته ها : 19


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ